Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2014

Οριγκάμι κύκνος με διάφορα χρώματα


21 σχόλια:

syros2js είπε...

Τς! Τς! Τς!
Τίίί λεεες τώώώρα???
Εγώ μια καρδούλα σελιδοδείκτη έφτιαξα για ένα βιβλίο μου και νόμιζα πως ανακάλυψα την πυρίτιδα!
;-) χαχα!
Ειλικρινά, δεν έχω λόγια!!
Υποκλίνομαι!! Άψογο!

Miranta είπε...

Πω πω πω!Μα πόσο έχεις εξελίξει την τέχνη σου!Είναι πανέμορφος ο κύκνος σου και σε ζηλεύω απίστευτα που καταφέρνεις να φτιάχνεις τόσο όμορφα πράγματα με χαρτί!Εύγε κορίτσι μου!

Alessandra είπε...

Your origami is always so original and perfect
Kisses
Alessandra

Funky Monkey είπε...

Είναι εκπληκτικός!!! Δεν τολμώ καν να διανοηθώ πόση δουλειά έκανες...
Συγχαρητήρια!

Σοφία είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Σοφία είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Σοφία είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Σοφία είπε...

Συγχαρητήρια, το
αποτέλεσμα εξαιρετικό !!!!!!

Daphnofila art jewelry είπε...

Υπομονή, λεπτοδουλειά, έργο τέχνης!!!!! Όλα αυτά αξίζουν συγχαρητήρια!!!! Ο κύκνος σου Σπυριδούλα είναι καταπληκτικός!!!!!!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

ειναι πολύ όμορφος ο κύκνος σου..ως δημιουργία...αλλά και τα χρώματα πολύ ωραία χαρούμενα χρώματα

vivi ka είπε...

Χαρά στην υπομονή σου Σπυριδούλα μου!! Είναι πανέμορφο!! Μπράβο!

Magia da Inês είπε...

¸.•°♡♡♫° ·..
Precioso! Gostei das cores alegres.
Ótimo mês de fevereiro!
Bom domingo! Boa semana!
°º✿♫ Beijinhos.
º° ✿✿ ♫° ·. Brasil

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Σπυριδούλα μου... ωραίοι οι χρωματισμοί του..μπραβο σου!!

Σοφία Τσιμάρη είπε...

αχ Σπυριδουλαααααααααααααααα.........ειναι πανεμορφος........πολυ ωραιος συνδιασμος χρωματων

Unknown είπε...

πολύ καλή δουλειά! χαίρομαι που βρίσκω και άλλους που τους αρέσει το origami :)

Agathi είπε...

Καλησπερααα!!! Φανταστικο!!! Δεν εχω λογια! Περνα απτο μπλογκ μου εχεις βραβειακι!!! Φιλια!

ΕΥΔΟΚΙΑ είπε...

Υπέροχο!!!
Συγχαρητήρια!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Πέρασα οπως κάνω παντα στους φιλους για ν αφησω τις ευχες μου.Πασχαλινες δεχτείτε ευχες απο την καρδια βγαλμένες,ολες οι μέρες της ζωής σας να είναι αναστημένες.Καλη Ανάσταση και Καλό Πάσχα!!!
░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆

syros2js είπε...

Δε γινόταν να μην περάσω να σου ευχηθώ!
Καλό Πάσχα & Καλή Ανάσταση, γλυκιά μου!
Να περάσεις υπέροχα!
ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

Unknown είπε...


thank you

سعودي اوتو


Unknown είπε...

Took me time to read all the comments, however I really loved the article. It proved to be very useful to me and Im positive to all of the commenters here!Xtrasize Its all the time good when you cant only learn, but in addition engaged! I am certain you had joy penning this article. Anyway, in my language, there arent much good source like this.Hello! Just wanted to say blog. Continue with the good work!http://realcemasculinobr.com/xtrasize/