Δευτέρα 2 Απριλίου 2012

Λαγουδάκι οριγκάμι και ενα όμορφο βραβείο




Οι αγαπημένες μου Eri από το Captain cook, Χρυσούλα από το Διαχειρός Χρυσούλας και marilise από το MARILISE 2 μου χάρισαν αυτό το πολύ όμορφο βραβείο! Σας ευχαριστώ πολύ πολύ που με σκεφτήκατε και για την τιμή που μου κάνετε!


Κανονικά θα έπρεπε να το χαρίσω σε συγκεκριμένο αριθμό απο μπλόγκς μα δυσκολεύομαι τόσο πολύ να ξεχωρίσω κάποιο απο τα τόσα υπέροχα και έτσι το χαρίζω σε όλους εσάς τους αναγνώστες μου και όποιος θέλει μπορεί να το παραλάβει και να στολίσει με αυτό το δικό του μπλογκσπιτάκι! Να είστε όλοι καλά!

48 σχόλια:

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

γεια σου σπυριδουλα μου και απο αυτο το ιστολογιακι σου ... πρωτη φορα γραφω εδω..

σου ευχομαι καλες δημιουργιες και επιτυχιες και στα δυο ιστολογια

τι σημαινει αυτο το οριγκαμι;

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

εννοω η λεξη οριγκαμι

SPYRIDOULA είπε...

Να είσαι καλά σ'ευχαριστώ!Οριγκάμι είναι η ονομασία της συγκεκριμένης τεχνικής διπλώματος χαρτιού.Περισσότερες πληροφορίες θα δεις εδω
http://en.wikipedia.org/wiki/Origami
Να έχεις μια καλή εβδομάδα και καλή συνέχεια!

Stella's Κουζινομπερδέματα είπε...

Το λαγουδάκι σου είναι τέλειο.
Έτοιμο για το Πάσχα.
Φιλιά.

marileni είπε...

Τέλειο το λαγουδάκι σου.Τελικά μπορείς να φτιαξεις χίλια δυο πράγματα με αυτή την τεχνικη!!!

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Πες μου οτι όλο αυτό είναι ένα χαρτί!!!
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΟΟ!!!

Becky είπε...

Oh I love it!Im starting origami I got the papers about a year ago,lol.I never have time for anything.Take care filia!

Madlen είπε...

Πολύ δουλειά και λεπτομέρεια!!
Μπράβο Σπυριδούλα!

purpleleath είπε...

Σπυριδούλα μου, πολυτάλαντα πλάσμα εσύ! Τέλειο είναι!!!

Aspa είπε...

πολύ λεπτομέρεια...αυτή η τεχνική και αν θέλει υπομονή...τέλειο αποτέλεσμα...Μπράβο!!!

SPYRIDOULA είπε...

Είναι απίστευτο το πόσα πράγματα μπορείς να φτιάξεις!Έχω δει βάζα, καρέκλες, στέμμα, τσαγιέρα και χίλια δυο άλλα αλλά μια και είναι αρκετά χρονοβόρα δεν έχω προλάβει να τα δοκιμάσω ακόμη!

SPYRIDOULA είπε...

Είναι φτιαγμένο απο αρκετά φύλλα χαρτιού!!!

SPYRIDOULA είπε...

Ι'm glad you like it!You are lucky you have the paper!I'm looking for original origami paper for some time now but i can't find any big sheets so i use photocopy paper.Good luck with your origami!

SPYRIDOULA είπε...

Mαντρίνα, purpleath και Aspa σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια!!!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΑΠΙΘΑΝΟ ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΜΟΥ!
ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ!
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!

Eri είπε...

Δεν έχω ξαναδει πιο όμορφο!!!!

Onirokosmos είπε...

Πολύ όμορφο το λαγουδάκι σου!!! Γνωρίζω την τεχνική και ξέρω ότι απαιτεί αρκετή υπομονή και χρόνο. Ωστόσο, το αποτέλεσμα είναι σίγουρα εντυπωσιακό το δικό σου το επιβεβαιώνει!!!! Πολλά φιλιά.

Χρυσούλα είπε...

Πανέμορφο το λαγουδάκι σου Σπυριδούλα! Μου φαίνεται πολύ δύσκολη αυτή η τεχνική...
Σπυριδούλα, ένα βραβειάκι για σένα βρίσκετε στο blog μου...Να περνάς όμορφα!

Eleni είπε...

Σπυριδούλα μου είναι απίθανο συγχαρητήρια!!!
Φιλιά!!!
**Μπράβο και για το βραβείο το αξίζεις!!!

Elli είπε...

to lagoudaki einai apla teleio! sugxaritiria gia to braveio!

Αναστασία είπε...

Αχ, είναι απλά τέλειο!!!!!
Συγχαρητήρια και για το βραβείο!!!

Virgo είπε...

ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ ΜΟΥ ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΒΟΛΤΑ ΜΟΥ ΣΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ !!ΟΜΟΡΦΕΣ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΕΣ ΣΟΥ.ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ!!

CREATIVE KHADIJA είπε...

Very smart :)

χαραυγή είπε...

Ουάου!! Φοβερό το λαγουδάκι σου!! Καλή Μεγάλη εβδομάδα!!

maya =^o^= είπε...

πωπω!!!!!!!!!!τι λες τώρα!!!!!!!!!!!είναι απίθανο!!!!!!!!με τέτοια αριστουργήματα που κάνεις σου αξίζουν πάρα πάρα πάρα πολλά βραβεία!!!!!!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΣΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΣΟΥ.
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΟΥ.ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!

Κατια Μαρκουϊζου είπε...

μοναδικό το κουνελακι συγχαρητήρια για το βραβείο σου αξίζεις πολλά πολλά Καλή Ανασταση με υγεία αγάπη και ευτυχία

CrEaTiVe MaNiA είπε...

Καλησπερα..Σου αξιζουν συγχαρητηρια για την υπομονη και επιμονη να δημιουργησεις αυτο το πανεμορφο κουνελακι...!!!

Anastasia Dimitriadou είπε...

Καλησπέρα και απο μένα...τι όμορφα πραγματα είναι αυτά με μια τεχνική που εγώ πολύ φοβάμαι να καταπιαστώ το βρίσκω πολύ δυσκολο!

Καλως βρήκα και γω με τη σειρά μου!

eleni είπε...

Πολύ όμορφο το λαγουδάκι,μα δύσκολη τεχνική τουλάχιστον για μένα!
Καλή Ανάσταση,να περάσεις όμορφα!
Φιλιά!

Anna είπε...

Καλησπερα! Ευχαριστω παρα πολύ για τις ευχες σου! και σε σενα Καλο Πασχα και οτι καλυτερο για σενα και τους δικους σου!

olga είπε...

Σε βρήκα και εγώ! Πραγματικά έμεινα άφωνη με την δουλεία σου! Μπράβο! Καλό Πάσχα!

Fanypap είπε...

Καλό Πάσχα Σπυριδούλα μου γλυκιά!Καλή σου Ανάσταση!!!Να περάσετε υπέροχα!!!Πολύ όμορφα τα οριγκάμι σου! θα τα δω διεξοδικώτερα μετά το Πάσχα γιατί τώρα φεύγω...φιλάκια.

Dennis Kontarinis είπε...

Καλημέρα αγαπητή μου Σπυριδούλα και χρόνια σου πολλά
Πρώτη μου επίσκεψη στο σπιτικό σου και ειλικρινά εντυπωσιάστηκα από τις υπέροχες κατασκεύες σου.
Θα σε επισκέπτομαι.
Καλή Ανάσταση και ένα όμορφο Πάσχα.

Helena Foukaki είπε...

Καλώς σε βρήκα Σπυριδούλα μου! Καταπληκτικές οι δημιουργίες σου! Καλή Ανάσταση εύχομαι, ό,τι κι αν κάνεις να περάσεις υπέροχα!

kallianira είπε...

Απίστευτες δημιουργίες και πάρα πολλή υπομονή !!!!

Magia da Inês είπε...

♫♫°º Olá, amiga!
¸.•°`♥✿⊱╮
O coelho ficou perfeito... parece tão trabalhoso fazer um coelho de origami!...
Bom fim de semana!
Beijinhos.
Brasil
º°❤.•°º╮

giasmin είπε...

ΕΙΘΕ Η ΘΥΣΙΑ, Η ΣΤΑΥΡΩΣΗ ΚΑΙ Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΗΜΩΝ ΚΑΙ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΥ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΓΑΛΗΝΗ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ, ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ ΣΤHN ΚΑΡΔΙA ΣOY ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ ΣOY.

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ

marileni είπε...

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Να ευχηθώ έστω και αργά Χρόνια Πολλά και να θαυμάσω το ορικάμι σου που είναι φανταστικό.Για κάποιοπ τεχνικό ίσως λόγω δεν μπορώ να μπω στη παρτακολούθηση σου μα θα ..ξαναπροσπαθήσω.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Όπως είδες..τα κατάφερα!Καλή σου μέρα!

Kiki Aposeki είπε...

Χριστός Ανέστη!!!! Το λαγουδάκι.... τέλειο!!! Φιλιά πολλά!!!

Eva's blog είπε...

Χριστος Ανεστη ,χρονια πολλα!Πανεμορφο το λαγουδακι σου!Φιλακια!!!

Λαμπρινή είπε...

Χρόνια πολλά!
Το λαγουδάκι είναι τέλειο!θαυμάζω την υπομονή σου!Φιλιά!!

Φιλία είπε...

Καλώς σε βρίσκω, Σπυριδούλα, Χρόνια Πολλά....
Η τέχνη σου είναι απ' τις ωραιότερες σε κατασκευές και η υπομονή σου απίστευτη!!!! Το λαγουδάκι είναι φανταστικό και όλα όσα είδα στο blog σου... μπράβο σου
Φιλιά

Madlen είπε...

Σπυριδούλα με τα όμορφα origami σου
πέρασε όποτε βρεις χρόνο για ένα βραβειάκι!!

me logia apla είπε...

Συγχαρητήρια!!! Καλή μέρα να έχεις!

Leviathan είπε...

Τι πανέμορφα που είναι όλα εδω μέσα!!! Καλησπερα :) :)