Τετάρτη 6 Μαρτίου 2013

Οριγκάμι σκύλος, Kanji the dog

Καλημέρα σε όλους!

Ήρθε η ώρα να σας δείξω το τελευταίο απο τα οριγκάμι διακοσμημικά σελιδοδείκτες που έχω φτιάξει απο το Story-gami των Michael Lafosse και Richard Alexander για το οποίο σας είχα μιλήσει εδώ. Να σας πω μόνο οτι το βιβλίο έχει πολύ περισσότερα σχέδια για οριγκάμι!
Είναι λοιπόν αυτό το πολύ γλυκό σκυλάκι! Ονομάζεται Kanji the dog και είναι βασισμένο στο σχέδιο και σε ιστορία του Richard L.Alexander. Έφτιαξα σκυλάκια σε διαφορετικές αποχρώσεις του καφέ και μπορείτε να τα δείτε όρθια στις δυο πρώτες εικόνες και ξαπλωτά στην τελευταία!



13 σχόλια:

Yulie είπε...

nice post & blog!
Maybe we follow each other!?
Let me know :)

www.YulieKendra.com

Alessandra είπε...

Really nice and cute!!
Kisses
Alessandra

Chrisi είπε...

Τι χαριτωμένο,πολυ μου άρεσε αυτό το χάρτινο σκυλάκι,πολλα φιλιά Σπυριδούλα μου.Καλό απόγευμα.

sundayspoon είπε...

Όλο και πιο περίτεχνα τα οριγκάμι σου, Σπυριδούλα μου! Πολύ μου αρέσουν! Μπράβο για άλλη μια φορά!!!

κορδονέτο είπε...

Πολύ όμορφο το σκυλάκι σελιδοδείκτης Σπυριδούλα.Φιλάκια!

Dennis Kontarinis είπε...

Aγαπητή μου Σπυριδούλα
Να πω μια καλησπέρα και να σου αφήσω τις άριστες εντυπώσεις μου γι΄αυτόν τον πανέμορφο σελιδοδείκτη σου.
Νάσααι καλά.

Ανώνυμος είπε...

Τι γλυκα που ειναι το σκυλακι, πολυ ομορφη ιδεα!!!!
Φιλακια!!!!

Taelia88 είπε...

Τι γλύκες που είναι!!!! Η μία δημιουργία σου, καλύτερη από την άλλη είναι, Σπυριδούλα!!! Πολλά μπράβο!!!
Φιλιά!!!

Selcouth είπε...

Πολύ ωραία Σπυριδούλα μου! Ειδικά ο καφέ σκυλούκος είναι όλα τα λεφτά! Μου άρεσε πολύ το χρώμα!
Καλό βράδυ και πολλά φιλιά!

Magia da Inês είπε...

°º✿✿
°º✿ FELIZ DIA INTERNACIONAL DA MULHER!
º° ✿✿ ♫° ·.

olga είπε...

Ax βρε Σπυριδούλα φοβερή είσαι! Και τα σκυλάκια είναι εκπληκτικά!

Unknown είπε...

Love it!!

http://www.couturetrend.blogspot.it/

Φιλία είπε...

Γλυκούλιααααααα...... Πολύ ωραία για σελιδοδείκτες!!!!!!
Φιλιά πολλά