Κυριακή 31 Μαρτίου 2013

2ο Giveaway!!!

Για να σας ευχαριστήσω όλους και όλες για την στήριξη σας και τις επισκέψεις σας στο μπλόγκ μου ετοίμασα τρία μικρά δωράκια που θα πάνε σε τρείς τυχερούς απο εσάς!

Το πρώτο δωράκι είναι ένα μικρό βαζάκι με αστεράκια οριγκάμι καλής τύχης!


Το δεύτερο δωράκι είναι ένα πολύχρωμο χελωνάκι!


Και το τρίτο δωράκι είναι ένα ζευγάρι σκουλαρίκια με αστεράκια καλής τύχης που έχουν πάνω εικόνες απο μαϊμουδάκια, μπανάνες και μπιμπερό!


Το μόνο που χρειάζεται για να συμμετέχετε στην κλήρωση είναι να είστε αναγνώστες αυτού του μπλόγκ και να αφήσετε το σχόλιο σας κάτω απο αυτή την ανάρτηση μέχρι τις 20 Απριλίου 2013!

Προαιρετικά αν θέλετε μπορείτε να το διαδώσετε χρησιμοποιώντας μια απο τις παραπάνω εικόνες!

Παράλληλα μόλις ξεκίνησα και ενα giveaway στο μπλόγκ μου με τα χειροποίητα κοσμήματα για ενα δωρεάν πρόγραμμα ψηφιακού scrapbook που μπορείτε να το δείτε εδώ!

Καλή τύχη σε όλους!!!

38 σχόλια:

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Γεια σου Σπυριδούλα.πολύ όμορφα και τα τρία..φιλούθκια

Ανώνυμος είπε...

Υπέροχα τα δωράκια!

°melia° είπε...

Και τα τρια είναι καταπληκτικά πραγματικά ΜΠΡΑΒΟ σου!!!

lila είπε...

φίνα και τα τρία!!!!!!!!

lila είπε...

φίνα και τα τρία!!!!!!!!

Ελένη Φλογερά είπε...

Σπυριδούλα μου τα δωράκια σου είναι υπέροχα. Θα βάλω μία από τις τρεις φωτογραφίες στο blog μου.
Φιλάκια!
Υ.Γ μην ξεχάσεις να μου στείλεις την διεύθυνσή σου.

Mcubed-creations είπε...

Σπυριδούλα μου τέλεια και τα τρία!!! Τα σκουλαρίκια βέβαια για μένα είναι...όλα τα λεφτά!!! Φιλιά

polina είπε...

Πολύ πολύ όμορφα όσα φτιάχνεις!! :)

vivi ka είπε...

Υπέροχα και τα τρια δωράκια Σπυριδούλα μου!! Παίρνω μια εικονίτσα να την βάλω στο μπλογκ μου!! Καλό ξημέρωμα! Φιλάκια!

sundayspoon είπε...

Πολύ όμορφα, Σπυριδούλα μου! Ευχαριστούμε!

syros2js είπε...

Άμα το 'χεις το θέμα, τί να λέμε τώρα???!!!
;-)
Υπέροχα τα θαυματάκια που φτιάχνεις!!!
Καλή εβδομάδα κ' καλό μήνα, κορίτσι μου!!!

Onirokosmos είπε...

Εμείς σ΄ευχαριστούμε για τα όμορφα και ξεχωριστά δωράκια σου! Καλό και δημιουργικό μήνα να έχεις!

oldthings είπε...

Σπυριδούλα πανέμορφα , με ανοιξιάτικα και χαρούμενα χρώματα !Το διαδίδω στο blog μου !Καλό Μήνα !

Περί καλλιτεχνίας ο λόγος είπε...

Πολύ μας άρεσαν! Να είσαι καλά!

Evie είπε...

Καλό και γλυκό Απρίλη Σπυριδούλα μου! Όλα είναι τόσο ωραία, γεια στα χεράκια σου! Φιλάκια!

Sheena Dimitriou είπε...

Συμμετέχω, συμμετέχω και συμμετέχω (ένα για κάθε δώρο!!!) βάζω και το Banneράκι. Φιλιά

Alessandra είπε...

You are able to create wonderful things.
Kisses
Alessandra

Handmade Crafts by MaRia-TheOni είπε...

Σπυριδουλα τελεια τα δωρακια σου!!!Καλο μηνα να εχεις!!πολλα φιλια!!

nikol είπε...

Καλό μήνα Σπυριδούλα , πολύ όμορφα τα δωράκια , αστέρι της τύχης ? Πόσο ωραίο ακούγεται.
Πάω να βάλω το μπανεράκι
Καλό ξημέρωμα

κορδονέτο είπε...

Πολύ όμορφα τα δωράκια που ετοίμασες Σπυριδούλα.Καλό μήνα!

wild rose είπε...

Όμορφα τα δωράκια σου,Σπυριδούλα!!!!
Καλό μήνα!!!!!!!!!

Funky Monkey είπε...

Πολύ όμορφα και τα τρία, Σπυριδούλα μου, ευχαριστούμε!

Καλό μήνα να έχεις!

(Υ.Γ. όλα εντάξει με το σχολιασμό)

Φιλιά πολλά!

Dennis Kontarinis είπε...

Φανταστικά τα δωράκια σου αγαπητή μου Σπυριδούλα και εύχομαι να έχει καλή επιτυχία το 2ο σου Giveaway
Νάσαι καλά και καλό σου μήνα.

Κατια Μαρκουϊζου είπε...

πολυ όμορφα τα δωρα σου Σπυριδουλα μου θα μεταφερω το giveaway στη σελιδα μου με τους διαγωνισμούς

Selcouth είπε...

Έχω πάθει πλάκα μ' αυτά τα origami! Πρέπει να διαθέτεις μεγάαααλη υπομονή και σε θαυμάζω γι'αυτό! Όλα είναι πολύ ωραία, αλλά θα σταθώ στο χελωνάκι, που μαζί με ένα καλαθάκι που είχες φτιάξει λίγες μέρες πριν, θεωρώ ότι είναι αρκετά δύσκολα!
Πολλά φιλιά Σπυριδούλα μου! Καλό βράδυ!

Unknown είπε...

Για ακόμη μια φορά έφτιαξες πολύ όμορφα πράγματα Σπυριδούλα!

Fernando Santos (Chana) είπε...

Belos trabalhos...Espectacular....
Cumprimentos

Εφη Αδαμιδου Πασοπούλου είπε...

Σπυριδούλα ευχομαι καλό μήνα με πολλές και όμορφες δημιουργίες....Φιλάκια πολλά

Taelia88 είπε...

Υπέροχες οι δημιουργίες σου Σπυριδούλα, και σ' ευχαριστούμε πολύ που μας χαρίζεις μερικές από αυτές!!! :)
Φιλάκια πολλά!!!
Καλό βράδυ!!

evonita είπε...

πολύ όμορφα δωράκια! ευχαριστούμε πολύ Σπυριδούλα, φιλάκια!!!

ΕΥΔΟΚΙΑ είπε...

Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου και νομίζω ότι θέλουν να αποκτήσουν κάποια από αυτές....
Καλή επιτυχία λοιπόν σε όλους μας!

Craftlandgr είπε...

μπραβο Σπυριδουλα,ολα ειναι φοβερα!!!

Demi Mist είπε...

Πολύ όμορφα και πρωτότυπα!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

Σπυριδούλα μου άλλη μια όμορφη ανάρτηση με τις δημιουργίες σου που ξεχωρίζουν!!!!!
Πολλά φιλιά!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

wow they look great :) did you make these? wow
if you love fashion, healthy life-style, and inspirational photos
come check out http://themichellec.blogspot.dk

XO

4 seasons είπε...

Όλα είναι υπέροχα αλλά τα σκουλαρίκια ξεχωρίζουν! Μακάρι να κερδίσω!

Art4life είπε...

τέλεια τα πραγματάκια σου!!!
τρέχω για μπανεράκι!!!

linaaaap είπε...

Σπυριδούλα είναι τέλεια!!!